onsdag 25. januar 2017

Les starten av mine romaner - det er gratis.

Jeg arbeider med fire bøker på en gang.
Jeg trenger adspredelse og kreativitet og kan ikke arbeide ensporet.
Det jeg holder på med nå er en ny sjanger, som heter
fantasycrime.
Det inneholder aspekter av livet som ikke er så godt kjent og handler om at psykiatriske pasienter redder verden. Med å vite hva verden virkelig er.
Les fantasykrimmen :
Bøkene ligger ute på en provisorisk hjemmeside, til noen kan hjelpe meg å lage en bedre side.
Der ligger fire bøker :
" Idioten "
" Elefanten "
" Harry Kvark "
og
" Den lille prinsen vender tilbake. "
Ha en god lesestund og send meg gjerne en mail etter du har lest starten på bøkene om hva du synest og viktige innspill fra leser.
God lesestund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar