mandag 16. januar 2017

Starten På Mine Bøker Kan Du Lese Her

Det er en herlig vinterdag, og jeg skal ta farvel med Buster i dag.
Jeg har vært ute og gått en tur og tenke meg grundig om.
Hva skal jeg finne på uten kattene ?
Jeg skal skrive.
Bøkene mine finner du her :
Der er fire ikon og du kan klikke på hver av dem og ha en god lesestund.
Jeg er lei meg over at kattene måtte omplasseres.
De har hatt det veldig godt her hos meg og ikke minst koselig.
I hele natt har Buster lagt inntil meg og sovet.
Det var som om han tok farvel med meg på sin egen måte.
Jeg er glad i dyr, 
men andre mennesker vil ikke jeg skal ha dyr.
Jeg fikk en klage til Mattilsynet på meg når jeg var innlagt på sykehus.
Kattene var alene i en uke, 
men de hadde tilsyn to ganger per dag og hadde hverandre.
Viss jeg ble lenger på sykehus ville min familie hente kattene hjem til seg.
Jeg forstår ikke hvordan mennesker kan være så vonde mot et stakkars menneske som bare vil leve i fred og forme sitt eget liv.
Buster reiser i dag, de som skulle omplassere ham fikk ham ikke med seg når de hentet Ted.
Buster gjemte seg og ville ikke dra.
Mattilsynet henla saken mot meg fordi de fikk vite at kattene hadde det bra.
De er passet på med mat, mye kos og lekenhet og veterinær.
Jeg tør ikke å ha dyr på 3 år over det som er skjedd.
Jeg må finne meg et nytt sted å bo og skal få livet mitt mer stabilt så jeg slipper innleggelser.
Jeg håper folk lar meg være i fred med dyrene mine i fremtiden.
De som ringte mattilsynet ødela for meg.
Jeg kan ikke ha en belastning der andre går rundt og melder saker på meg uten grunn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar