mandag 16. januar 2017

Tatt ut drapssiktelse mot POD ( Politidirektoratet )

Jeg har sendt løpende informasjon til POD om hva som er skjedd meg disse årene jeg har vært isolert og den behandling jeg har fått av psykiatrien hjemme.
Jeg ble isolert i 3 år med innskrenket forbindelse med omverdenen og mistet hele mitt sosiale nettverk. Det ble ødelagt av politi, leger og sykepleiere.
Jeg er veldig snill.
Så snill at når jeg satt skjermet delte noen av de snille i personalet personlige problemer med meg.
Mange som arbeider i psykiatrien går selv på medisiner.
Jeg har fått nok i dag av å rapportere leger og hva de skriver om meg.
Jeg får ikke hjelpe av pasientombudet.
Jeg har ringt dem og de sa de ikke kunne hjelpe.
Da jeg satt på innskrenket forbindelse med omverdenen ringte jeg Justisdepartementet som man kan etter loven ringe til.
Jeg har aldri truet Norge.
Justisdepartementet kunne ikke svare meg på spørsmålene jeg stilte om min sak og satte meg over til POD som ble nervøse og heller ikke kunne svare meg på hvorfor jeg er blitt torturert i Norge og styrt til to selvmordsforsøk.
Det ene innlagt i isolasjon, det andre hjemme etter en rettsak hvor legen løy om meg.
Jeg trodde i psykiatrien man skulle få hjelp, mestring og styrking av ressurser og håp for fremtiden.
Noe de ikke gir meg.
Sendte mail til POD og skrev jeg tar ut drapssiktelse mot dem.
Psykiatritjenesten avslørte at Politimester Bøen hadde med kontrollkommisjonen å gjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar